WordPress Maret

Saat lagi bingung mau nulis apa terlihat di bagian bawah dashboard ada berita dari WordPress sendiri. Di situ ada berita tentang WordPress di bulan Maret kemaren. Apa aja sih yang ada di bulan Maret kemaren di WordPress?

389,819 blogs were created.
423,744 new users joined.
5,302,257 file uploads.
2,993 gigabytes of new files.
827 terabytes of content transferred from our datacenters.
8,870,409 comments.
7,383,209 logins.
1,191,390,256 pageviews on WordPress.com, and another 1,118,107,804 on self-hosted blogs (2,309,498,060 total across all WordPress blogs we track).
1,111,892 active blogs and 21,014,074 active posts where “active” means they got a human visitor.
1,456,062,555 words.

disalin dari sini

Bisa dilihat di atas kalo ternyata banyak banget yang udah mulai bikin blog, ini baru di WordPress aja, belom yang lainnya. Bagi yang belom mari membuat blog hari ini, mungkin banyak yang takut bakal jarang diisi, tapi kalo udah mulai pasti ga akan ga diisi deh 😉

Sudahkah anda menulis hari ini?

Advertisements

2 responses to “WordPress Maret

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s